01 maj 2014

Dag 3 på appesize

 

Jeg er nu igennem min dag 3 på appesize konceptet, og jeg må allerede nu indrømme, at jeg får alt for lidt energi indenbords til at klare min hverdag, for jeg er en pige som er meget aktiv og som dyrker meget sport. Jeg blev svimmel, fik kvalme og var ikke så tilpas som jeg plejer at være. Derfor har jeg valgt, at jeg fra i morgen vil bruge produkterne som supplement i min kost. For de er jo perfekte som små mellemmåltider. Jeg er specielt vild med nut'n'roll, den smager dejligt og er god før f.eks. en løbetur.


Nut'n'roll - de smager rigtig godt
 
 
Morgengrøden - som består af glutenfri havregryn, quinoaflager, græskarkerner, æbletern, morbær, cashewnødder og hindbær

Morgengrøden er jeg også vild med - den er super god og giver en god bund fra morgenstunden, og med en banan i skiver på toppen så er den hjemme ;-)

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar