28 april 2014

Appesize - no nonsense. Just nature



Jeg har været så heldig at få lov til at prøve appesize konceptet, og det har jeg set meget frem til. Jeg har aldrig været på nogen former for slankekur for jeg har altid været normalvægtig. Jeg kommer fra en familie som altid har vægtet en sund og varieret kost højt, så det har slet ikke været nødvendigt. Men appesize konceptet lød bare så spændende og da jeg fik tilbudt at afprøve det i tre uger sagde jeg straks ja.

Hele konceptet går ud på at man skal få sin krop i balance, og på den måde få en sundere og slankere krop, fordi den fører os "tilbage til naturen". Så den skal altså ikke opfattes som en decideret slankekur. Produkterne er udelukkende baseret på naturlige ingredienser, som tørrede frugter, bær, nødder, kerner og kokosvand, og for hver måltid er der taget højde for, at kroppen får alle de næringsstoffer, den har brug for.
 
Hver Appesize Mealbox indeholder måltider til 6 dage, og derfor har man en ugentlig fridag hvor man selv bestemmer hvad man vil spise - så længe det selvfølgelig er sundt. Boksen indeholder mad til morgen, formiddag, frokost og eftermiddag og hvert måltid indeholder omkring 200 kalorier. Det anbefales, at man er på kuren i 3 uger - altså 3 bokse, for at få mest muligt ud af det.
 
Måltiderne til dagen ser således ud:
 
Morgen: en portion grød
Formiddag: en pose coconut&friends og en cocowell
Frokost: en pose 100% nuts
Eftermiddag: en Nut’n’Roll
Aftensmad: efter eget valg - dog helst 50% fra grønt/frugt/bær, 25% fra protein og 25% fra kulhydrat.
 
 
 
 
Jeg har været meget i tvivl om jeg vil få nok energi i løbet af dagen, for jeg er en meget aktiv pige, og skal som sagt ikke tabe mig. Men jeg vil afprøve det og se hvordan det går. Jeg tænker, at jeg måske bliver nødt til at få lidt mere energi indenbords til frokosten, men det kan jeg ikke konkludere endnu. Jeg starter min første dag på appesize i morgen og jeg vil løbende fortælle om hvordan det går. Du kan også følge med på min instagram - karla_groen.
 
Hvis du har lyst til at afprøve denne kur sammen med mig, så kan du lige nu få 15% rabat på alle appesize produkter som findes her, hvis du bruger "karlagroen" som rabatkode.
 
 
Magento Commerce




Ingen kommentarer:

Send en kommentar