19 september 2013

Protein fluff

I morges lavede jeg protein fluff til morgenmad. Jeg har længe tænkt på at prøve at lave det, og i morges skulle det altså være. Generelt er jeg ikke så vild med at bruge proteinpulver i min mad, men i dag gav jeg det et forsøg.
 
Jeg blendede 1 banan med 200 g blåbær - jeg tilsatte en lille smule vand for at få det til at køre rundt. Derefter kom jeg 200 g skyr i og 30 g økologisk proteinpulver i (den fra urtekram). Det kørte i 2 min indtil massen var blevet til dobbelt størrelse.
 
Jeg kom det i en skål og toppede med lidt hjemmelavet musli, chiafrø, mandler og gojibær. Det smagte rigtig godt - og bedst af alt, da vi kom til middag var jeg ingengang synderligt sulten endnu! Så det er helt klart en morgenmad jeg vil lave snart igen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar